Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

27 Ekim 2009 Salı

Ekim'de Antalya..

Geçen çarşamba sen, ben ve babaanne atladık arabamıza ve soluğu Belek'teki Limak Atlantis Otel'de aldık. 8 saat süren yolculuğun Afyon'dan sonraki kısmı seni pek açmadı miniğim.. Sanırım uzun yolculuklara belli bir noktadan sonra dayanamıyorsun. Neyse sonuçta otelimize vardık sapasağlam.. Cumartesiye kadar sen ve babaanne otelin ve havanın keyfini bir güzel çıkardınız. Ben ise toplantıdaydım. Olsun yinede senin keyif alıyor olduğunu bilmek beni çok mutlu etti. Kedicikleri takip edip bol bol şirinlik yapmışsın etraftakilere..

Dönüşte ben maalesef grip oldum. Dünden beri yatıyorum. Dün acile gidip 2 serum yedikten sonra kendime gelirim diye düşünüyordum ama maalesef hala iyi değilim miniğim. Sana bulaşacak diye de ödüm kopuyor. Evde maskeyle dolanıyorum ve sana pek yaklaşmamaya gayret ediyorum. Ayrı odaya da geçtim tabiki.. Doğduğundan beri ilk defa seni dün emziremedim. Bir kaç gün daha böyle olacak. Malum ilaç alıyorum miniğim. Güzel günlerimiz yakın bebeğim merak etme:)

18 Ekim'de Oya teyzenle tanıştın. Oya teyze benim yurttan arkadaşım. Sen karnımdayken düğününe de gitmiştik. Tabi o zaman senden haberim yoktu:) ODTÜ'de bir kaç saat görüştük. Berna teyze de vardı aramızda. Sana çok güzel ciciler almış Oya teyzen. Giydirdim Antalya'dayken. Çok yakıştı tabiki..












2 yorum:

Burcu dedi ki...

çok geçmiş olsun serpilcim.. minik de seninle beraber iş toplantılarına başlamış demek :)

Serpil dedi ki...

sağol canım. çekirdekten yetişiyor ufaklık:)