Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 Kasım 2009 Pazartesi

8. Ay doktor kontrolumuz..

Bebeğim,


Bu ay bizi kilo alma konusunda biraz üzdün. Alıştırdın tabi şimdiye kadar hep normalin üzerinde kilo almalara, şimdi yaptığın olmadı! Geçen aya göre sadece 125 gramcık almışsın. Neyse bu ay telafi etmeni bekliyoruz. Boy, baş çevresi ve motor gelişimin konusunda herşey iyi. Doktor sadece kilonun az olduğunu söyledi.

Sana yeni ciciler aldık. Topla dolu bir dinazor. 68 tane değişik renkte topu var. Can sıkıntısından saymadım tabiki:) Onları sana vermeden önce tek tek yıkadığımdan kaç tane olduklarını biliyorum:) İçine oturup bir güzel oynuyorsun toplarınla. Arada topları senden beklemediğimiz kadar uzağa fırlatman bizi şaşırtıyor.. Onun dışında tahta bir abaküs aldık. Baktım benim kolyeler elden gidecek çareyi sana bu oyuncağı almakta buldum. Buldum mu gerçekten?:) Gerçi oyuncak yaş olarak 3+ ama onu sana verdiğimizde hep yanında oluyoruz. Geçen hafta sonuda deden sana ilk arabanı aldı. İki pozisyonda kullanabiliyorsun; ayakta ve üzerine oturarak. Çok sevdin diyebilirim. Fotoğraflarını da çektik. Hatta kameraya da aldık seni. Büyüyünce keyifli keyifli seyredersin...



Yemek konusunda kaşıkla verdiğimiz şeyleri değilde elimizle verdiğimiz parçaları tercih ediyorsun. Sanırım bize özeniyorsun:) Canım benim.. Sen yeterki ye! Dün kerevizleri götürdün afiyetle..

'Bu beeen!'



Babaanneyle Antalya'da bahçe keyfi..



Yeni oyuncaklarım..

2 yorum:

a.y. dedi ki...

Maşallah annesi. Arada bir azkilo almasında ne sakınca var persantilin içinde olduktan sonra sıkmayın canınızı boşuna. Son derece formunda ve yakışıklı görünüyor maşallah. Babaanne konusunda da oldukça şanslısınız tam eli öülesi belli. Dinazor oyuncağını merak ettim:))

Serpil dedi ki...

Tesekkurler teyzesi..Babaannemiz sagolsun Antalya'da yaşadığı halde Efecik için geldi. Büyük fedakarlık. Baharda maalesef bakıcıya ihtiyacımız olacak. O konuda inşallah şanslı oluruz. Dinazorun fotosunu çekip koyarım bloga:)

Ufaklıkları yakın zamanda tanıştırabilmek dileğiyle..