Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 Temmuz 2009 Pazartesi

'Agu'

Minik lokumumun ağzından döküldü ilk kelimesi. Bir haftadır 'Agu' diyor. Nasıl demesinki?! Her fırsatta 'Agu Efecik, Agu bitanem, Agu benim bebeğim' diye şarkı söyleyip duran bir annesi var miniğimin:) Yavrucuk dayanamadı ve artık Aguuu deyiverdi:) Bırak artık yakamı dercesine:)

Efecimle son bir hafta içindeyiz. Annesi işe başlayacak:( Biberon denemeleri pek başarılı değil. Sütümü kaşıkla veriyorum. Zorla alıyor. Emzirdiğim zamansa hemen saldırıveriyor memeye! Umarım kilo artışında bir sorun yaşamayız. Aptamil toz mama ve kaşık mamasını hala denemedim. Hiç başlayasım yok aslında ama mecburen yarın bunlardan birini deneyeceğim. Umarım beğenir. İlk 6 ay sadece anne sütü verebilmeyi çok istediğimden elim gitmiyor mamalara. Babaannemiz perşembe akşamı geliyor. Beraber alıştıracağız bakalım delikanlıyı yeniliklere..

Bebeğimle beraber 1 haftadır arabayla dışarı çıkabiliyoruz. Onu arkaya yerleştirdiğimiz kendi koltuğuna oturtuyorum. Bir süre sonra uyuyor zaten. Şimdiye kadar 2 defa huysuzluk yapıp ağladı. Daha sonra her bebek gibi o da arabanın tatlı uykusuna teslim etti kendisini. Arabada giderken yüzünü görememek pek hoş olmuyor ama neyse.. En azından özgürüz ve istediğimiz yere gidebiliyoruz.

Ufaklığa mama sandalyesi alma vakti.. Bir kaç mağazaya baktım. Sanırım Chicco'nun Polly çift kılıflı olanını alacağım. 6 aylıktan itibaren diyor ama koltuğunu biraz yatar pozisyona alıp Efe'yi oturttuğumuzda kullanabileceğimizi gördük.

İşe dönüş öncesi eski kıyafetlerime giremediğimden biraz alışveriş yaptım. 36 bedenden 38'e çıkmışım. Neyse, buna da şükür 40lı bedenlere de fırlayabilirdim. Bu yaşa kadar 36 beden olduğumdan bu durum biraz garip geliyor bana.. Elbet veririm bu kiloları. Oğluşum sen herşeye değersin..