Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

15 Temmuz 2009 Çarşamba

4. ay aşıları ve mamaya geçiş..

Güne 4. ay aşılarımızı yapmak üzere sağlık ocağına giderek başladık. Bu defa sağ ve sol bacağından delindi miniğim. 2. ay aşılarına kıyasla biraz fazla ağladı. Sanırım onunda annesi gibi canı tatlı:) Aşı öncesi Efe'ye 'sen cesursun' diyordum. Hemşire hanım erkekler daha çok korkup ağlıyorlar dedi:) Gelecek ay sadece Rota var. En sevdiğim aşı; ağızdan çünkü!

Dün ilk toz mamamıza başladık. Doktorumuz 120 ml demişti fakat ben ilk olunca 90 ml vermeyi tercih ettim. Biberon almadı. Kaşıkla vermeyi denedim. Ağladı..Ağladı.. Ağladı.. O ağladıkça ben vermeye devam ettim. Bir yandan yutuyor bir yandan da ağlıyordu. Zaten istemeye istemeye veriyorum mamayı, üstüne üstlük böyle ağlayınca içim parçalandı. Arada kucağıma alıp sakinleştirip 'bak anne işe başlayacak. O yüzden mamaya alışman gerekiyor' diye açıklamalar yaptım. Mamanın sonuna doğru sustu. Usulca aldı mamayı. Bugün ise 2 defa verdim. Önce biberonla denedim bir süre. Almayınca kaşıkla devam ettim.. Yine ağladı. Pazartesiye kadar günde 2-3 defa vermeye devam edeceğim. Alışacağını umuyorum. Miniğim keşke biberonla alsan. Babaanneni çok uğraştırmazdın. Babaannemizde yarın akşam geliyor. Antalya cayır cayır yanarken burada uzun kollular giyiyoruz ya temmuzun ortasında, şaşılacak iş!

Hiç yorum yok: