Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

7 Ocak 2011 Cuma

22. ay..

Bugün 22. aylık oldun miniğim. 2. yaş günün yaklaştı. Şimdiden pasta modellerini ve nerede yaptırtacağımı araştırmaya başlasam iyi olacak. Nasıl bir doğumgünü yapsak sana acaba? ve nasıl hediyeler alsak? Anne biraz yaratıcılığını zorlasın bakalım neler çıkacak:) Doğrusunu istersen ben de merak ediyorum neler bulabileceğimi:) Neyse, deneyimli arkadaşlar sağolsun fikir verirler elbet..

Sana pediko'dan ahşap geometrik şekillerden oluşan, takıp çıkarmalı bir itfaiye arabası ve geometrik şekilleri çubuklara takabildiğin bir oyuncak aldım. İtfaiye arabasını çook sevdin. Bilseydim daha önceden alırdım yahu:)

Bugün cuma. Haftanın eeeeenn güzel günü! Yarın jimnastik günümüz. Umarım hava kötü olmaz. Bugün kar yağmaya başladı çünkü.

Cümlelerine -misin soru ekini eklemeye başladın. Çook tatlısın..


Davulumdan Masallar'dan bir an..

2 yorum:

Burcu dedi ki...

Ben yirim onun jimnastik yapışını...

Serpil dedi ki...

En yemelik dönemi zaten Burcu teyzesi:)