Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 Ocak 2011 Çarşamba

2011'in ilk yazısı..

Yılbaşı günü elim hiç fotoğraf makinasına gitmemiş! Yılbaşı gecesi arkadaşlarımızın evine davetliydik. Onların da minik 8.5 aylık bir bebekleri var. Onunla oynamaktan sanırım fotoğraf çekmeyi unutmuşum:) Şaşırdım böyle birşey yaptığıma.. Neyse 01 ocak 2011 fotoğrafı çekmeyi ihmal etmedim tabi.



İlk yılbaşı hediyemizi Kutluay'dan aldık. Büyük bir iştahla açtık ve çook sevindik! Ben de minik bir org aldım. Marakaslarımız da var. Orkestrayı tamamlamaya az kaldıı:)



Bahar gelse artık! Çok mu erkenciyim? Gelsede gezsek, tozsak.. Parklara atsak kendimizi. Güneşli güzel günlerde şenlensek. Tabi 2 yaşına da girmiş olacağız. Zaten ufak tefek cümle kurmaya başladın, daha da güzel konuşmaya başlamış olacaksın. Aslında bisiklet almak istiyorum. Seni de arkama atıp Eymir'e gidip bir güzel turlamak. Hele bir bahar gelsin bakalım..

Akşamları biraz daha fazla vakit geçirebiliyoruz artık. Çok mutluyum! Umarım böyle devam eder..

5 yorum:

AYK dedi ki...

dilerim ki yeni sene senin ve bebeğin için hayırlı uğurlu bir sene olur. Bu arada bebeklerimizin arasında sanırım 2 ay var. Nurturia da bir türlü hayata geçemeyen oyun grubu muhabbeti beni sıkmaya başladı. Dilerseniz hafta sonları için bebekleri bir araya getirebiliriz?

Serpil dedi ki...

Güzel dileklerin için çok teşekkürler. Umarım bu dileklerin hepimiz için gerçek olur.. Nurturia'daki oyun grubu sanırım mekana karar verilemediginden ve havalar soguyunca bir türlü hayata gecirilemedi. Benim icin hsonlari bulusmak uygun olur. Nerede oturuyorsun? Ben Yaşamkent'teyim..

AYK dedi ki...

oooo çok feci uzakmış. Bu arada ben de yaşamkentte ev düşünüyorum. Ne tarafındasınız? Memnun musunuz?

Serpil dedi ki...

AYK emailden devam edelim mi? unalserpil@gmail.com

Serpil dedi ki...

15 Ocak cumt eger planin yoksa goruselim mi? Buarada bana emaili gondersen?