Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 Ağustos 2009 Pazar

Değişim Zamanı..

Tabiki oğlum da zamanla değişecek. Beğendiğim özellikler kaybolabilir, bunun yanında beğenmediklerim de.. Sorun şimdilik beğenmediğim özelliğinin olmaması:)

Bu akşam oğlumun inadıyla ve isyankar tarafıyla tanıştık. Emmek istemediğini çığlık çığlığa anlatmaya çalıştı önce. Sonra belki banyo vakti geldiğinden böyle davranıyordur diye bıdığı bir güzel yıkadık. Banyo sonrası emip uyuyan adam banyo öncesi attığı çığlıkları tekrarladı. Hepimiz şaşkın.. Acaba biberona alıştı da emmeyi mi reddediyor diye bir düşünce aldı bizi. Ardından babası sakinleştirmek için bir ara kucağına aldı. Biraz kucağında tuttuktan sonra yatağına koydu. Öksürünce babası yana yatırıp sırtına vurunca kıyamet koptu! Ya biraz fazla geldi bu pat patlar ya da babasının kızdığını düşündü.. Sonuçta yaygarayı bastı bizimki. Babaannesinin kucağında susmadı. Ben aldım. Balkona çıkardım. Konuşup dikkatini dağıtmaya çalıştım fakat nafile! Ağlarken isyan da ediyordu. 'Bana niye vurdunuuuz?' 'Çoook acıdııı' der gibi söyleniyordu minik. Sonra odamıza gidip emmeyi denedik. Bu defa yelkenleri indirdi oğlum ve bir süre sonra uyudu. Anne de derin bir ohh çekti.

İlk dişlerimizin yeri belli gibi. 7 ya da 8 Ağustos'ta 5. ay kontrolümüz için doktorumuza gittiğimizde anlayacağız durumu.


Bugün Mogan Gölü'ne gittik. Biraz yürüyüş yaptıktan sonra semaverde çay keyfi yapalım dedik. Güzel bir kaç saat geçirdik. Kendimizi birazcıkta olsa deniz kenarında gibi hissettik..
















'Hep yatmak olmaz, biraz da oturayım' :)










Oğlum yaa! Fotoğraflarını çekerken gözümün içine içine bakman beni eritiyooor!:)













Bugün çektiğim bu fotoğrafınla beni çok güldürdün canım benim. O ne bakış!












Bu da geçen haftadan bir foto..








Hiç yorum yok: