Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 Ağustos 2009 Çarşamba

Beypazarı gezimiz...


Geçtiğimiz pazar günü oğlumla Beypazarı'nı gezdik. Hava çok güzeldi. Çarşının içinden geçerek ilerlerken esnafın ikram ettiği mamalardan da atıştırmayı ihmal etmedik.. Sonra bir yerde oturup çay-gözleme keyfi yaptık. Biraz da alışveriş yapıverdik. Malum hatun milleti alışverişsiz yapamaz:) Aslında bu oğlumla 2. gidişimizdi. İlkinde miniğim karnımdaydı. İkinci gidişimizde ise kucağımda:) Keşke kangurular gibi yavrularımızı kesemizde taşıyabilseydik! İşe de beraber gider böylece tüm gün birlikte olabilirdik. Canım istediğinde öper, koklar, kucaklar sonrada keseye geri koyardım:)


















Bıdıkla bir daha doktor kontrolüne gittiğimizde doktor teyzesi Efe şu kadar gece uyumalı, bu kadar gündüz uykusu olmalı, bu kadar yemeli, vs. diye bilgi verirken miniği babasıyla dışarı yollayacağım! Geçen cumartesi 5. ay kontrolüne gittiğimizde gece daha çok uyanıp emmeli, gündüz daha çok uyumalı, mamasını bir defada 170 ml almalı dedi. Ve minik afacan o geceden itibaren beni uyutmuyor! İkide bir uyanıp emiyor. Gündüz uykularını uzatmış. Ayrıca yemesi de artmış. Yemesine hiiç bir diyeceğim yok tabiki. Tek sıkıntım gece uyanmalarının sıklaşması. Uyurgezer dolanıyorum ortalıkta. Çalışırken gerçekten zor oluyor. Konsantrasyon ve hatırlama sorunu yaşıyorum. 3. ay kontrolünde de doktor ellerini ağzına almaya başlar artık dedi ve o günün akşamında başladı ufaklık ellerini ağzına almaya! Bakalım büyüyünce bizi bu kadar dinleyecek mi?!



























Oğluşum Ayşegül'ü çok sevdi. Yukarıda babasına 'ne rahatsız ediyosun baba yaa!' bakışını atarken:) Gördüğünüz gibi Ayşegül'ü de gayet ciddi okur benim oğlum:) Canım benim..

Hiç yorum yok: