Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

4 Ekim 2014 Cumartesi

Bugün Günlerden Bisiklet;)

Hatırlıyorum da; abimin bisikletinde bisiklete binmeyi kendi kendime öğrenmeye çalışırken çok feci düşüp dizimi kötü yaralamıştım. Nasıl etkilendiysem aradan yıllar geçmesine rağmen hâlâ hafızamda.. 



Bugün Efe iki tekerlekli bisiklete binmeyi öğrendi. Önce biz bisiklet kiralayıp Eymir Gölü'nü turladık. 

    Bisikletin arkası hiç çekici gelmedi küçük beye..

   Havayı hissetmeli..

Sonrada Bağ Evi'ne kadar Efe bisiklete bindi biz de yürüdük. Babayı biraz(!) koşturduk;) 

    İki tekerlekliye binmenin özgürlüğü.. 

Günün sonunda kaç kalori verdik bilmiyorum ama balıkları da lüpletmeden edemedik;)

    Oğlum güzel fotoğraf çeker:)


    Ah o gemide ben de olsaydım:)

Biraz da suyla oynamak lazım tabi; gitmişiz göle kadar.. Bir yelkenli yapıp göle açılmalı:)

Tatil güzel şey vesselam.. Bu defa ayrılmadık Ankaramızdan. İyi yapmışız; şehrin böyle boş hali bir başka güzelmiş:)

Hiç yorum yok: