Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 Eylül 2013 Pazartesi

Dedetepe Kampı - volume 1

'Bu kampa oğlumla mutlaka gitmeliyim' diye düşündüm. Çünkü yaz tatilimizi 5 yıldızlı club otellerde ziyan etmek istemiyordum. Not: Kişisel görüş farklılığı söz konusu olabilir; tartışmaya açık değildir;))  

Doğa içinde olmak ve çocuklar için aktivitelerin düzenlendiği bir kampa katılmak benim için paha biçilemez;) Sağolsun babamız da bizi kırmadı ve bize  eşlik etti. Gelecek sene gelmem dese de, ilkinde yanımızda olması çok iyi oldu. 

Kampa giderken ilk durağımız İstanbul'du. Bir İstanbul düğününde kurtlarımızı boğaz havası ve manzarasında döküp kampa doğru yol aldık. 


Yakışıklı oğlum ilk defa takım elbise giydi:)

Açık havada düğün keyfi..

Kendi dans tarzı olan bi' adamım beeen!;))

Boğazın, denizin ve manzaranın tadını çıkarmaca..

Amca, babaanne ve dedeyle metroda..

Tekirdağ-Çanakkale üzerinden gitmeye karar verdik. 

Vee yoldayız..

18 Ağustos pazar günü akşam saatlerinde, sessizliğin hüküm sürdüğü kampımıza vardık. 


Akşam yemeği çoktan yenmiş ve el ayak çekilmişti.. Yemeklerimizi mutfak diye adlandırılan  açık havada, güzel bir ortamda yedik ve bulaşıklarımızı yıkayarak merakla kalacağımız yere doğru ellerimizde fenerlerle yürüdük.

Bizi bir hafta ağırlayan bungalovumuz..

İlk akşam eşyaları yerleştirdikten sonra ateş başında sohbet edenlere eşlik edip kampın ilk çayını yudumladım;)

Mutfaktan kareler.. Nasıl da şirin;)

Kampın düzenini hemen ertesi sabah öğrendik. Kahvaltı sabah 08:00'de, öğle yemeği 01:00'de ve akşam yemeği de 07:00'deydi. Kahvaltının erken olması çok iyi oldu. Böylece kamp süresince sabahları tembellik yapmak yerine erkenden uyandık. Ne de olsa 'geç kahvaltı' opsiyonu bu konseptte mevcut değil;P 

Yemekler hazır olduğunda Muhammed abimiz şirin aksanıyla 'yeemeek haazııır!' diye herkesi mutfağa çağırıyordu. Efe evde arada hâlâ 'yeemeek hazıır!' anonsu yapıyor;)) 

Ekmeklerimiz mutfaktaki taş fırında pişiriliyordu. Tadı hâlâ damağımda..


Kamp boyunca bol bol suyla haşır neşirdik.. Bir balık adam başka ne isterki?;)

Özgürlüğün tadını çıkarmak bu olsa gerek..

Kampta havuz keyfi..

Denge işleri..

Yemek sonrası serbest oyun zamanı..

Akşamları ateş başında patlamış mısır kapışmaca keyfi..

Yazının devamı bir sonraki postta;)

7 yorum:

Burcu dedi ki...

Süpersiniz yaa... Eşini de ayrıca tebrik ediyprum, dahası eşini kandırabildiğin için seni. Ben de bu sene çok istiyordum İpek hanım'ın çiftliğne gitmeyi ama babamızı kandırabilecek yeteneği gösteremedim :) Dedetepe çiftliğini not ediyorum..

hazel dedi ki...

Serpil bizi kampa götür :))
volume 2'de daha uzun yazı isteriz:)
Oyalama bizi fotolarla...
Kampın sizde bıraktıklarını okumak istiyoruz :)

Serpil dedi ki...

Kampa gidelim mi arkadaslar diye bir grup kuracagim;P
Volume 2'de gorusuruz;)

Serpil dedi ki...

Cocuklar icin cok guzel bir kamp. Tavsiye ederiz. Seneye baska bir yer denemek istiyorum.İpek hn'a ben de gitmek istiyorum ama yeteneklerimi gelistirmem lazim;P

selcoline dedi ki...

Serpil, Selcen ben :)
hani görüşüyoduk Yaşamkent'te :)

bayram dönüşü bişeyler ayarlasak?

selcoline dedi ki...

serpil, ben selcen :)
hani görüşüyoduk yaşamkentte bakiim :)

Serpil dedi ki...

Selam Selcen,
Gecen cumt acaba buyuk parka (muhtarligin arkasindaki) cagirsam mi dedim;)
Bayram sonrasi insallah..
Opuyorum