Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Yaz okulu..

Ocak ayından beri ara verdiğimiz eğitim hayatımıza yaz okuluyla devam etmeye karar verdik. Sadece düşüncede kalmadı tabiki bu karar ve eyleme de geçtik. Efe 9 Temmuz'da Seviye Koleji'ne başladı. İlk haftayı geride bıraktık. İlk izlenim; etkinlik yapmaktan pek hoşlanmadığı kesin. Bunu 'hep etkinlik hep etkinlik' demesinden anlıyorum. Programda yüzme, tenis, satranç, vs de gözüküyor. İkinci haftanın daha verimli geçmesini umuyorum. Okulun yeni olması bir takım eksikliklerin olmasına neden oluyor. Okulun en iyi tarafı eve olan yakınlığı ve eski öğretmenimizin bu okula transfer olmuş olması.
Okula ilk gün gittiğimizde Efe'yi bırakıp çıktım. Her ne kadar eski öğretmeni başka sınıfa bakıyor olsa da onun varlığı pozitif etkilemiş olabilir diye düşünüyorum. Ya da artık büyüdü oğlum... Ya da evde çok sıkıldı.. Sebep ne olursa olsun, Efe'yi bırakıp hemen okuldan çıkabilmek güzel bir duyguydu..

Tüm miniklerimizin karşısına eğitim öğrenim hayatları boyunca çok iyi iletişim kurabildikleri ve kendilerini iyi yönlendirecek öğretmenler çıkar inşallah..

Yukarıdaki yazıyı taslaklarda saklamışım. Yaz okulunun bir dönemi bitti. Anne babaların herşeyiyle beğenerek gönderdiği mükemmel okul/kreş/yaz okulu var mıdır bilmiyorum. Olduğunu da sanmıyorum aslında.. Okul yeni olduğundan sanırım eksiklikleri gözüme çok battı. 2 Eylül'de eğitime başlayacaklar. O zamana kadar tamam mı devam mı sorusuna yanıt bulmam lazım..Zormuş bu okul işleri..

Hiç yorum yok: