Daisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

27 Temmuz 2012 Cuma

Kaş sefası

Bu yaz denize ve tatile doyduk diyeceğim ama daha önümüzde bir de bayram tatili var. Henüz planlarımız net değil ama bir deniz tatilimizin daha olma ihtimali var.

İstikametimiz Kaş olacak şekilde yola koyulduk. Öncelikle arkadaşlarımız olan Çelik ailesini Burdur'da ziyaret ettik. Hep beraber Isparta'ya göl kenarına pikniğe gittik.

Efe burada kum ve park sefası yaptıktan sonra göle girip oynadı güzelce.

Hava o kadar güzel olunca bize de tadını çıkarmasını izlemek kaldı.

Manzara gerçekten çok güzeldi. Önümüzdeki zamanlarda inşallah kamp tatili de yapabiliriz. Aslında mayısta bir haftasonu kampa gitmeye niyetlenip rezervasyon da yaptırmıştık, fakat yağmurların çok yağdığı döneme geldiğinden cesaret edip gidemedik. Efe'nin çok hoşuna gideceğine eminim. Bizim de tabii...
 Bu defa Antalya tatilimizi ikiye böldük. İlk 5 gün Kaş'ta kaldık. İşletmeyi beğenmesekte, deniz harikaydı. Burası aslında 2008'de gittiğimiz bir oteldi. Denizini çok beğendiğimizden tekrar gitmek istedik. El değiştirmiş. Denizi güzel olsa da bir daha gitmeyi planlamam. Ailece denizin tadını sonuna kadar çıkardık.

Efe ilk defa bu sene denize bu kadar çok girebildi.

Explorer bot keyfi de yaptı minik adamım..

ilk defa kolluklarla denize girdik..

5 günlük Kaş tatilimizden sonra da Antalya merkeze, babanemize geçtik. Ev tatilini sevmiyorum. Neyse, Efe babane ve dede özlemini gidermiş oldu.

Ankara'ya geri döndüğümüzde şehrimizi bayağı sıcak bulduk. Gece evde pencere açmadan yatarken şimdi gündüzleri 40 dereceleri gördüğümüzden geceleri de pencere açamadan uyuyamaz olduk. Neyseki haftaya sıcaklıklar biraz daha normale inecekmiş. Gönlümden oğlumla her fırsatta havuz sefası yapmak geçiyor fakat çok korkuyorum havuz suyundan! Bu korkuyu bir şekilde yenmem lazım, biliyorum...

Buarada Antalya'dan plajdan taşlar getirdik. Bir boyama çalışmasında kullanılmak üzere.. Akşam serinliğinde balkonda fena olmaz hani:)

Burcu dedi ki...

Bu postu keşke şimdi bu sıcaklarda okumasaydım. Nasıl canım çekti :))

Yasemin Aktuğ dedi ki...

antalyalar'a kadar gel bi selam verme aşkolsun.

Serpil dedi ki...

Burcucum, sık dişini bayrama az kaldı:)) Ayrıca senin hsonu havuz sefaların da tatili aratmayan cinsten:)

Yasemincim, sen de Pınar da aklımdaydınız ama maalesef babane & dede ile Efe ozlem giderdiklerinden ve cok az kaldıgımızdan ayrılamadık evdekilerden. Kurban bayramına muhtemelen gelecegiz..

Seda dedi ki...

Göl kenarı çok güzelmiş. Kaş'a gitmeyi çok istiyorum ben de, inşallah seneye yaza belki..

Serpil dedi ki...

Kas guzel. Seviyorum ben. Umarim seneye gidersiniz. Gol gercekten cok guzel ve dinlendirici bir manzaraya sahip.. Kas'a giderken bi Isparta yaparsiniz artik;))

Kıvır Anniş dedi ki...

Ben de ilk kez bu sene gittim Kaş'a.Bayıldım.
Buarada blogunu yeni keşfettim :)