Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 Mayıs 2010 Salı

Anneler günü..

Bıdığım, bütün hevesinle ve gayretinle anneler gününe hazırlanmışsın. İllahi o günde yürüyeceğim diye. Başarmışsında ama anne ortalıklarda yokmuş:( Mısır'a gitmiş. Olsun haberlerin geldi bana. Anneannen ve baban yanındalardı ve bu güzel anı seninle paylaştılar. Canım benim, anneler gününde tabiki yanında olmak isterdim. Daha bizi çok anneler günü bekler:)

Ben Mısır'dayken anneannen geldi. Bir hafta onunla güzelce vakit geçirdiniz.

Döndüğümde biraz farklıydın bitanem. Biraz hırçın.. 'Nerelerdeydiin' der gibi.. Bir güzel yordun beni. Neyse geçecek bu günler ve elbette büyüyeceksin.

Bu cuma Antalya'ya gidiyoruz. Çarşambaya kadar oradayız. Bakalım deniz sefası yapabilecekmiyiz.
Bakıcı teyzenle şimdilik her şey yolunda. Umarım böyle devam eder.

Hiç yorum yok: