Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

27 Şubat 2010 Cumartesi

Taşınma telaşı..

Uzun zamandır aklımızda olan taşınma planını 2 hafta önce ani bir kararla hayata geçirmeye karar verdik. İyi de ettik. Kendimi çok daha iyi hissediyorum. Daha ferah bir evde olmanın keyfine doyum yok:) Bebeğim senin keyfine ise hiiiç diyecek yok! İlk gün eşyalar eve taşınırken sen yürütecinde rahat rahat ve heyecanla ordan oraya koşturup durdun. Yeniliğin kesinlikle farkındaydın. Sen de benim gibi mutlu olmuştun bu yeniliğe. Sitenin bahçesinin keyfine en çok sen varacaksın. Hatta geçen hafta salıncağı denemişsin bile. Çokta hoşuna gitmiş. Gülücükler savurmuşsun. Baharı iple çekiyorum. Her yer cıvıl cıvıl olacak. İşe 30 dk.lık araba yolculuğu ile ulaşılabiliyor. Sorun değil. En azından artık radyo dinleyebiliyorum:) Önceki ev işe arabayla 2-3 dk uzaklıkta olduğundan arabaya binmemle inmem bir oluyordu.

Haftaya pazar 1. yaşına giriyorsun miniğim. Pastanı seçtik bile. Pazartesi siparişini vereceğim. Sen o günün pek farkında olmayacaksın ama fotolar ve çekilen videoları büyüyünce seyredersin.. Sana papyon almayı düşünüyoruum:) Büyüyünce kendine pek karıştırtmayacağından biz şimdilik yapabileceklerimizi yapalım:) He hee:)

Sana bugün oda takımı aldık. Artık bizim odadan ayrılma vaktin geldi bıdığım. Oda takımın gelir gelmez seni kapının önüne koyuyoruz haberin ola. Bakalım bu durumu nasıl karşılayacaksın. Ve bakalım bu durumu ben nasıl karşılayacağım! İkili sınavımıza 1 ay var daha..



Hiç yorum yok: