Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

6 Mart 2009 Cuma

34+5...

Oğluma 34+5'te kavuşmak varmış. Herşey iyi gidiyor gibi gözüküyordu. Su miktarımızdaki azalma düzelme yolundaydı. 3 gün önceki doktor randevumuzdan sonra 38. haftaya kadar gidebileceğimizi düşünürken bugün 34+5'e kadarmış dedim..Yarın sabah 09:00'da doğuma giriyorum. Hayırlısı ne ise o olsun diye düşünmekten başka ne gelir elden. Yeterki sağlıklı olsun, erken aramıza katılması bu durumda tabiki sorun olmaz.

Henüz hazırlıklarda bitmemişti. Daha dün pişik kremi, şampuan vs. ürünlerini almıştım. Bugünde internetten sipariş ettiğim bebek arabası elimize ulaşmıştı. Yoksa arabasına binmek içinmiydi bu sabırsızlık:) Kıyafetlerini apar topar bugün yıkadım ve kurumalarını bekliyorum şuanda.

Anneler arandı. Onların da bu beklenmedik haber karşısında iki ayakları bir papuca girdi. Yarın burada olacaklar.

Yarın yeni bir hayat bizi bekliyor..

Hiç yorum yok: